Πέμπτη 24 Ιουνίου 2010

Τζο Κόουλ: «Μπορούμε να τα καταφέρουμε»

england365.gr

Μπορεί να αγωνίστηκε λίγο αλλά ο Τζο Κόουλ έχει αυτοπεποίθηση και πίστη στους συμπαίκτες του στην εθνική Άγγλιας θεωρώντας πως έχουν την ικανότητα να τα καταφέρουν στο Παγκόσμιο Κύπελλο και να κάνουν περήφανους τους συμπατριώτες τους.
Ο διεθνής μεσοεπιθετικός ξέρει πως τα δυο πρώτα παιχνίδια των «λιονταριών» στην διοργάνωση ήταν απογοητευτικά, αλλά πλέον θεωρεί πως η ομάδα ανέκαμψε και θα προσπαθήσει να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις των οπαδών της:«Ο λαός της Αγγλίας αξίζει να έχει μια εθνική ομάδα για την οποία θα μπορεί να αισθάνεται περήφανος. Ακόμα πιστεύω πως μπορούμε να κατακτήσουμε το Παγκόσμιο Κύπελλο., θέλουμε να τα καταφέρουμε για όλο τον κόσμο πίσω στην πατρίδα».

Το παιχνίδι της Τετάρτης με την Σλοβενία ήταν σαν «τελικός» για τους Άγγλους διεθνείς και η πίεση που είχαν δεν τους επέτρεψε να έχουν καθαρό μυαλό στην τελική προσπάθεια και να κάνουν πιο εύκολο το έργο τους.

Αυτό το άγχος δεν το είχε βιώσει ποτέ σε αγώνα ο Κόουλ και ας έχει παίξει σε πολλούς κρίσιμους αγώνες με την Τσέλσι: «Δεν έχω πάρει μέρος σε αγώνα με τόση ένταση όσο αυτός στο παρελθόν και έχω παίξει σε τελικό του Τσάμπιονς Λιγκ και σε τελικούς Κυπέλλου Αγγλίας και σας λέω πως δεν είχαν καμία σχέση με αυτό που έζησα στον αγώνα με την Σλοβενία. Υπήρχε μια περίεργη ένταση».

Ο πρώην παίκτης της Τσέλσι είναι ικανός να αλλάξει την ροή ενός αγώνα με τις εμπνεύσεις του και αυτό του το αναγνώρισε και ο προπονητής των «μπλε», Κάρλο Αντσελότι- αν και δεν τον θεωρεί απαραίτητο, όπως φάνηκε με την μη ανανέωση του συμβολαίου του-αλλά και ο συμπαίκτης του στην εθνική, Τζον Τέρι. Άλλωστε δεν υπάρχουν πολλοί Άγγλοι ποδοσφαιριστές με αυτή την ικανότητα.

Ο ρόλος που επεφύλασσε στον 28χρονο μέσο για την χθεσινή αναμέτρηση ο Φάμπιο Καπέλο ήταν με αυξημένες αμυντικές υποχρεώσεις, εξάλλου η Αγγλία εκείνη την στιγμή κρατούσε αποτέλεσμα πρόκρισης. Αυτό δεν ενόχλησε σε καμία περίπτωση τον Κόουλ: « Είναι ομαδικό παιχνίδι. Αν ο προπονητής μου διαλέξει να με χρησιμοποιήσει για ένα λεπτό θα το κάνω, αν με χρειαστεί για 90 λεπτά θα είμαι εκεί που θα μου ζητήσει. Από την φύση μου είμαι τέτοιος άνθρωπος. Εκτιμώ αυτά που λένε για μένα στην χώρα μου όμως και αυτοί που αγωνίστηκαν ήταν υπέροχοι».

Ο διεθνής επιτελικός μέσος πιστεύει πως αν η εθνική ομάδα της Αγγλίας παραμείνει ενωμένη έχει την δυνατότητα να φτάσει ως το τέλος καθώς: «Είναι η σειρά μας. Πλέον έχουμε ισορροπήσει και θέλαμε να κερδίσουμε, δείχνοντας πάθος και δύναμή στο παιχνίδι μας. Τα καταφέραμε».

Δεν υπάρχουν σχόλια: