Τρίτη 22 Ιουνίου 2010

Τέρι σε Καπέλο: "Συγγνώμη"


Contra.gr

Μετά τη Γαλλία, η σκυτάλη των ενδοοικογενειακών προβλημάτων έχει πάει στην Αγγλία. Αφορμή, αρχικά αποτέλεσε η αποκάλυψη του Τζον Τέρι οτι μετά την “λευκή ισοπαλία” των “λιονταριών” με την Αλγερία, οι παίκτες είχαν μία μίνι σύσκεψη στο μπαρ του ξενοδοχείου συζητώντας για το τί πρέπει να αλλάξει στην ομάδα.

Μετά τις off the record αντιδράσεις των υπόλοιπων παικτών, δημιουργήθηκε και ένα νέο θέμα στην ομάδα, καθώς ο αρχηγός της Τσέλσι ουσιαστικά πρότεινε στον Φάμπιο Καπέλο να ξεκινήσει στην ενδεκάδα ο Τζο Κόουλ, λέγοντας οτι μαζί με τον Γουέιν Ρούνεϊ είναι οι μόνοι παίκτες που μπορούν να ανοίξουν επιθετικά την Αγγλία.

Φυσικά, αυτή η κίνηση δεν άρεσε και τόσο στον Ιταλό τεχνικό, ο οποίος φρόντισε να υπενθυμίσει τόσο στον Τζον Τέρι, αλλά και γενικότερα σε όλους όσους έχουν ανάλογες ιδέες, το ποιος είναι το αφεντικό. “Μερικές φορές όταν μιλάς πρέπει να είσαι προσεκτικός. Οι παίκτες μπορεί αν σκέφτονται διαφορετικά, αλλά εγώ είμαι αυτός που αποφασίζει για την ομάδα. Αυτό είναι σημαντικό”, τόνισε αρχικά ο Καπέλο και συνέχισε: “Σέβομαι τον Τζο Κοουλ, αλλά είναι ένας απο τους 23 παίκτες που βρίσκονται εδώ. Όταν μιλάμε για κάποιον παίκτη που πρέπει να αντικαταστήσει κάποιον πρέπει να σεβόμαστε και αυτόν που έπαιζε πριν”.

Ο Τέρι αντιλαμβανόμενος πως η κίνησή του αυτή δεν άρεσε και τόσο στον Καπέλο, φρόντισε να ζητήσει συγγνώμη λέγοντας: “Όταν πήγα στην συνέντευξη Τύπου την Κυριακή, ήθελα να είμαι ειλικρινής. Μου έγινε μία ερώτηση για τον Τζο Κόουλ και μάλλον το προχώρησα περισσότερο απο οτι θα έπρεπε. Δεν είχα καμία διάθεση να εκνευρίσω τον προπονητή ή τους υπόλοιπους παίκτες. Αν το έκανε θέλω να ζητήσω συγγνώμη”.

Μάλιστα, ο αμυντικός των “λιονταριών” αποκάλυψε και τί είπε στον Καπέλο: “Είπα στον προπονητή οτι έχει την απόλυτη στήριξή μου και οτι δεν πιστεύω οτι είμαι κακή επιρροή για την ομάδα. Πλέον θέλω να τα αφήσω όλα αυτά πίσω μου και να επικεντρωθώ στο πολύ σημαντικό παιχνίδι της Αγγλίας. Είναι πολύ σημαντικό να προσπαθήσουμε να κατακτήσουμε το Παγκόσμιο Κύπελλο”.

Δεν υπάρχουν σχόλια: