Τρίτη 18 Μαΐου 2010

Στο...σκοτάδι ενόψει Παγκοσμίου Κυπέλλου ο Τζέιμς

Ο Ντέβιντ Τζέιμς μπορεί να έγινε πρόσφατα ο γηραιότερος τερματοφύλακας που έπαιξε σε τελικό κυπέλλου Αγγλίας, αλλά όσον αφορά τη συμμετοχή του στο Παγκόσμιο Κύπελλο της Νότιας Αφρικής δεν γνωρίζει αν θα αποτελέσει τη Νο1 προτίμηση του Φάμπιο Καπέλο.

“Είναι απογοητευτικό να πας στο Παγκόσμιο Κύπελλο και να μην παίζεις. Στην Ιαπωνία, το 2002, ο Ντέβιντ Σίμαν ήταν το αδιαφιλονίκητο Νο1, αλλά δεν ήξερα ότι ήμουν στη σειρά αναμονής για το Νο2. Στο περασμένο Παγκόσμιο Κύπελλο της Γερμανίας τα πράγματα δεν ήταν τόσο άσχημα, ήταν περισσότερο αποφασισμένο. Ο Πολ Ρόμπινσον ήταν στο τέρμα και εγώ ήμουν το Νο2. Αυτό τον καιρό δεν γνωρίζω που είμαι. Ο κύριος Καπέλο δεν μας λέει πολλά. Μ' αυτό τον τρόπο θέτει την ομάδα αλλιώς, δεν είναι πλέον υπόθεση των πρώτων 11 με τους επιπρόσθετους παίκτες. Αυτό που γνωρίζω είναι ότι είμαι απόλυτα υγιής και χαρούμενος με τον εαυτό και τη φόρμα μου. Και θέλω να σκέφτομαι ότι και άλλοι άνθρωποι είναι το ίδιο χαρούμενοι όσο εγώ”, δήλωσε ο τερματοφύλακας της Πόρτσμουθ στην εφημερίδα “Sun”.

Ο 39χρονος τερματοφύλακας θέλει να παίξει βασικός στα τελικά του Παγκοσμίου Κυπέλλου, ωστόσο ένας εκ των Ρόμπερτ Γκριν (Γουέστ Χαμ) ή Τζο Χαρτ (Μάντσεστερ Σίτι) δείχνει να διατηρεί το προβάδισμα. Αυτό όσον αφορά το εναρκτήριο παιχνίδι με αντίπαλο τις ΗΠΑ στις 12 Ιουνίου. Μετά απ' αυτό όλα είναι πιθανά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: