Κυριακή 2 Μαΐου 2010

Τέρι: "Θέλω πίσω το περιβραχιόνιο της εθνικής Αγγλίας"

Tην επιθυμία του να ξαναφορέσει το περιβραχιόνιο της εθνικής Αγγλίας εξέφρασε ο Τζον Τέρι, λίγο καιρό μετά το σκάνδαλο της σχέσης του με τη γυναίκα του Γουέιν Μπριτζ, το οποίο του στοίχισε την αρχηγία των “λιονταριών”. “Όταν είχα τη συνάντηση με τον προπονητή ήταν δύσκολο να το μου το πάρει. Αλλά την ίδια ώρα τον σεβάστηκα και του είπα ότι τίποτα δεν αλλάζει. Ακόμα και τώρα θα δώσω το 100%. Το πήρα απόφαση και έφυγα, δεν υπήρχε λόγος να αντιδικήσουμε. Το μόνο που έχω να κάνω είναι να επιστρέψω στη δουλειά μου, να είναι στο Παγκόσμιο Κύπελλο και μία ημέρα να το πάρω (σ.σ το περιβραχιόνιο) πίσω”, δήλωσε αρχικά ο αμυντικός της εθνικής Αγγλίας και αρχηγός της Τσέλσι. Οι φήμες που θέλουν τον Τέρι να έχει ρίξει την απόδοσή του από τη στιγμή που του αφαιρέθηκε το περιβραχιόνιο του αρχηγού εξόργισαν τον παίκτη των Λονδρέζων: “Γυρίζοντας πίσω σ' αυτά που έχουν αναφερθεί, οι άνθρωποι λένε ότι ήταν μία δύσκολη χρονιά για εμένα, πιέστηκα και είχα πολλά πράγματα στο μυαλό μου. Υπάρχει μόνο ένα άτομο που μπορεί να το πει αυτό και αυτός είμαι εγώ. Μου προκαλεί αμηχανία ότι οι άνθρωποι μπορούν να πουν πως αισθάνομαι ή τι πρέπει να αισθάνομαι και μόνο εγώ γνωρίζω ότι κρατάω την προσωπική μου ζωή μεταξύ εμού και της οικογένειας μου και των κοντινών μου φίλων”. Ο Τέρι έχασε την αρχηγία της εθνικής Αγγλίας τον περασμένο Φεβρουάριο, μετά την αποκάλυψη ότι διατηρούσε μυστική σχέση με την πρώην σύζυγο του Γουέιν Μπριτζ. Το περιβραχιόνιο κατέληξε στον Ρίο Φέρντιναντ, αλλά ο αμυντικός της Τσέλσι δύσκολα θα κάνει πίσω, όπως φανερώνουν και τα λεγόμενά του.

--------------------------------------------------------------------------------

Ο Καπέλο μιλά για την αφαίρεση του περιβραχιόνιου από τον Τζον Τέρι



contra.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: