Παρασκευή 14 Μαΐου 2010

Καπέλο: "Βρήκα φοβισμένους παίκτες"

Contra.gr

Το μεγαλύτερο πρόβλημα που συνάντησε ο Φάμπιο Καπέλο αναλαμβάνοντας την τεχνική ηγεσία της Αγγλίας δεν ήταν αγωνιστικό, αλλά ψυχολογικό. Είναι χαρακτηριστικό πως ο Ιταλός τεχνικός χαρακτήρισε τους παίκτες φοβισμένους...

Στο διάστημα που μεσολάβησε όμως μέχρι σήμερα, κατάφερε να ανατρέψει την κατάσταση και να επαναφέρει το γνωστό αγγλικό πάθος: “Έπρεπε να χτίσω ξανά τη ψυχολογία της Αγγλίας. Άλλαξα τους κανόνες και επανέφερα την χαμένη τιμή της ομάδας. Όταν πρωτοήρθα είδα παίκτες που δεν είχαν δυνάμεις. Ήταν φοβισμένοι και χωρίς καμία αίσθηση του που ανήκουν. Ήταν μεγάλη έκπληξη για εμένα”, τόνισε χαρακτηριστικά.

Στη συνέχεια άρχισε να μιλά ξεχωριστά για διάφορα θέματα που έχουν απασχολήσει κατά καιρούς τα “λιοντάρια”, όπως είναι αυτό της κόντρα του Τζον Τέρι με τον Γουέιν Μπριτζ: “Ο Τέρι είναι απο τους παίκτες που κάνουν τη διαφορά, καθώς είναι ένας πραγματικός ηγέτης. Δεν είχα όμως άλλη επιλογή. Ξέρει πως για εμένα, οι αξίες είναι πάνω απ' όλα. Ήμουν στην Ιταλία εκείνες της ημέρες και δέχθηκα ένα τηλεφώνημα, που με ενημέρωσε για όλα όσα είχαν συμβεί. Σκέφτηκα όλες τις εκδοχές και πήρα τηλέφωνο τον Τζον για να μιλήσουμε. Είναι ενήλικος και ένα σοβαρό άτομο. Όταν συναντιόμαστε κοιτάζει ο ένας τον άλλον στα μάτια. Του εξήγησα πως η θέση του αρχηγού πρέπει να αποτελεί παράδειγμα για όλους και πως δεν μπορώ να του αφήσω το περιβραχιόνιο”.

Τέλος, έπλεξε και το εγκώμιο του Γουέιν Ρούνεϊ για τη διάθεση που δείχνει στις προπονήσεις: “Τον χρειαζόμουν στο πλευρό μου και τον έχω. Ο Ρούνεϊ είναι ένας φανταστικός παίκτης. Ένα απο τα μεγαλύτερα ταλέντα που έχω προπονήσει ποτέ. Κάθε φορά που προπονείται δείχνει διάθεση να μάθει ακόμη περισσότερο πράγματα και μένει στο γήπεδο, όση ώρα χρειαστεί. Είναι πολύ σημαντικό και για τους άλλους παίκτες να βλέπουν έναν απο τους καλύτερους παίκτες στο κόσμο να θέλει να μαθαίνει ακόμη και τώρα”.

Δεν υπάρχουν σχόλια: