Πέμπτη 27 Μαρτίου 2008

Καπέλο: "Εγώ επιλέγω τον αρχηγό"


Ανένδοτος στην απόφασή του να επιλέξει τον Ρίο Φέρνιναντ ως αρχηγό της εθνικής Αγγλίας παραμένει ο Φάμπιο Καπέλο. Στον Ιταλό τεχνικό έχει ασκηθεί κριτική για τη μη επιλογή του Τζον Τέρι για κάπτεν της ομάδας στο φιλικό με τη Γαλλία.
Τον περασμένο Φεβρουάριο, ο έμπειρος προπονητής στο ντεμπούτο του στον πάγκο των "λιονταριών" είχε επιλέξει τον Στίβεν Τζέραρντ για αρχηγό μετά την απουσία του Τζον Τέρι λόγω τραυματισμού. Όμως, ούτε ο αμυντικός της Τσέλσι είναι ο φυσικός αρχηγός της Αγγλίας, καθώς πήρε τα ηνία από τον Μπέκαμ, ο οποίος δεν είχε συμπεριληφθεί στην αποστολή για αρκετά ματς.

"Δεν δέχομαι πίεση από κανέναν. Οι επιλογές που έχω κάνει, είτε στον τρόπο παιχνιδιού, είτε στην επιλογή αρχηγού είναι καθαρά δικές μου. Μόνο δικές μου", τόνισε ο Καπέλο για να συνεχίσει: "Εχω δικά μου μάτια και μπορώ να κρίνω μόνος μου".

Στη συνέχεια ο έμπειρος Ιταλός δήλωσε πως μέχρι τον Αύγουστο θα γίνεται ροτέισον στο περιβραχιόνιο: "Από την αρχή είχα πει πως θα αλλάζω αρχηγό. Τον Αύγουστο θα πάρω την τελική μου απόφαση. Μέχρι τότε ο Τζον Τέρι έχει πιθανότητες να γίνει μόνιμος αρχηγός. Ενας αρχηγός πρέπει να είναι ο καλύτερος στην προπόνηση, ένα παράδειγμα για όλους και ταυτόχρονα πρέπει να είναι ηγέτης κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού".

Τέλος, ο 62χρονος προπονητής "φωτογράφισε" τον ιδανικό αρχηγό για κάθε ομάδα: "Πρέπει να είναι ένα παράδειγμα για όλους. Μέσα και έξω από το γήπεδο. Στην πραγματική ζωή. Δεν πρέπει να περιορίζεται στο ρόλο του αρχηγού της ομάδας. Πρέπει να είναι παράδειγμα αρχηγού όλων των αθλημάτων. Πρέπει να δείχνει στους νέους το δρόμο. Είναι σημαντικό για όλους ο αρχηγός να είναι σεβαστός".

Δεν υπάρχουν σχόλια: