Τρίτη 6 Ιουλίου 2010

Χορηγία στην εθνική Αγγλίας προσφέρει το Facebook

contra.gr

Οπως αποκαλύπτει η αγγλική πολιτική εφημερίδα "Daily Mail", το "Facebook" είναι μία από τις τέσσερις επιχειρήσεις που έχουν ζητήσει επισήμως να αναλάβουν το σπονσοράρισμα των "λιονταριών", κάτι που βλέπει με θετικό μάτι η FA.
Από το 1999 και για τους επόμενους έξι μήνες που βρίσκεται εν ισχύ το σχετικό συμβόλαιο, χορηγός της εθνικής Αγγλίας είναι ο τραπεζικός οργανισμός "Nationwide" με ένα ποσό της τάξης των 20.000.000 λιρών (περί τα 24.000.000 ευρώ) να γεμίζουν τα ταμεία της ομοσπονδίας. Στόχος της, όμως, είναι να διπλασιάσει αυτά τα έσοδα κι εκεί αποσκοπούν οι διαπραγματεύσεις με τους ενδιαφερόμενους φορείς.

Εκτός του "Facebook" των 400.000.000 χρηστών, ενδιαφέρον για τη χορηγία της εθνικής Αγγλίας έχουν επιδείξει εμπράκτως οι τηλεπικοινωνιακοί κολοσσοί "O2" και "Orange", καθώς και η γνωστή ισπανική τράπεζα "Santander", η οποία είχε συνδεθεί με το Κύπελλο Αγγλίας πριν επεκτείνει τη χορηγία του το "E.On".

Η λαϊκή απήχηση του "Facebook" αποτελεί πλεονέκτημα έναντι των υπολοίπων ανταγωνιστών, αφού μέσω αυτού του διαδικτυακού "εργαλείου" η FA θα αποκτήσει το προσόν της διαδραστικότητας με το κοινό, κάτι το οποίο, φυσικά, μπορεί να γυρίσει μπούμερανγκ σε περιπτώσεις αποτυχιών όπως αυτή του Παγκοσμίου Κυπέλλου της Νότιας Αφρικής.

Δεν υπάρχουν σχόλια: