Παρασκευή 2 Ιουλίου 2010

Παραμένει ο Καπέλο!

englnd365.gr

Στο «τιμόνι» της εθνικής ομάδας της Αγγλίας θα παραμείνει ο Φάμπιο Καπέλο! Το μέλλον του Ιταλού τεχνικού στον πάγκο των «λιονταριών» βρισκόταν στον «αέρα», όμως με επίσημη ανακοίνωσή της, η Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία του Νησιού γνωστοποίησε ότι διατηρεί τον Ιταλό τεχνικό στο πόστο του!
Η απόφαση πάρθηκε έπειτα από συνεδρίαση της Ομοσπονδίας, η οποία ανέλυσε την εμφάνιση των «λιονταριών» στο Παγκόσμιο Κύπελλο της Νοτίου Αφρικής και το συμπέρασμα που προέκυψε, ήταν πως ο Φάμπιο Καπέλο είναι ο καταλληλότερος άνθρωπος για τη θέση του προπονητή της εθνικής ομάδας. Ο πρόεδρος της FA, Σερ Ντέιβιντ Ρίτσαρντς, με αφορμή το γεγονός τόνισε: «Είμαστε ακόμη απογοητευμένοι από την εμφάνιση της ομάδας στη Νότια Αφρική, αλλά είναι απόλυτα σωστό πως δεν πήραμε αποφάσεις εν θερμώ. Μετά από τη συνεδρίαση, αντιληφθήκαμε πως ο Καπέλο είναι ο καλύτερος άνθρωπος για να συνεχίσει στον πάγκο της ομάδας. Ταξίδεψε στην αφρικανική χώρα με τον τίτλο ενός από τους καλύτερους προπονητές στον κόσμο και είμαστε βέβαιοι πως η εμπειρία του αυτή θα έχει οφέλη στη συνέχεια, για να παρουσιάσει την ομάδα πιο έτοιμη στο Euro του 2012».

Από τη μεριά του, ο Φάμπιο Καπέλο μετά από αυτή την εξέλιξη, δήλωσε: «Είμαι πιο αποφασισμένος από ποτέ για να πετύχω με την ομάδα της Αγγλίας. Ο Σερ Ντέιβιντ Ρίτσαρντς με πήρε τηλέφωνο για να μου ανακοινώσει την απόφαση της Ομοσπονδίας για να συνεχίσω στο πόστο μου. Πρέπει να χρησιμοποιήσουμε τη μεγάλη απογοήτευση σαν ισχυρό κίνητρο για τη συνέχεια. Καθιστώ σαφές στους οπαδούς πως είμαι απόλυτα συγκεντρωμένος στις υποχρεώσεις μας για τα προκριματικά του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, αρχής γενομένης από το φιλικό με την Ουγγαρία τον Αύγουστο. Θα δώσουμε την ευκαιρία σε νέους ποδοσφαιριστές για να ανανεωθεί η ομάδα και θα χρησιμοποιήσω όλη μου την εμπειρία για το καλό της Αγγλίας. Είμαι πολύ περήφανος που είμαι ο προπονητής της Αγγλίας. Σημαίνει πολλά για μένα και είμαι αποφασισμένος να πετύχω».

Η κρίσιμη συνάντηση των μελών της Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας επρόκειτο να πραγματοποιηθεί στις 15 Ιουλίου, αλλά αυτό έγινε από τη 2η κιόλας μέρα του μήνα, ώστε να είναι άμεση η προετοιμασία της Αγγλίας ενόψει των προκριματικών αγώνων του Euro 2012 που θα διεξαχθεί στα γήπεδα της Πολωνίας και της Ουκρανίας. Το συμβόλαιο του Καπέλο έχει διάρκεια μέχρι και το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα και όπως αποφασίστηκε, θα τηρηθεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια: