Τρίτη 6 Ιουλίου 2010

Δεν τα παρατάει ο Τζέραρντ από την Εθνική

contra.gr

Πιστός στρατιώτης της Εθνικής ομάδας της Αγγλίας δηλώνει ο Στίβεν Τζέραρντ ο οποίος ήδη έχει στο μυαλό του την εκδίκηση για τον πρόωρο αποκλεισμό των "λιονταριών" από το Παγκόσμιο Κύπελλο της Νότιας Αφρικής.

Ο 30άχρονος μέσος, ο οποίος φόρεσε το περιβραχιόνιο του αρχηγού απόντος του τραυματία, Ρίο Φέρντιναντ δεν πρόκειται να ακολουθήσει το δρόμο του συμπατριώτη του και συμπαίκτη του στη λίβερπουλ, Τζέιμι Κάραχερ ο οποίος ανακοίνωσε ότι δεν θα ξαναφορέσει τη φανέλα με το εθνόσημο.

"Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να αποχωρήσω από την εθνική Αγγλίας, θέλω η απογοήτευση από τον αγώνα με τη Γερμανία να είναι και η τελευταία μου με την Εθνική. Πέσαμε πολύ χαμηλά και είμαι αποφασισμένος να κάνω ό,τι μπορώ ώστε να αντστρέψουμε το κλίμα", δήλωσε ο Τζέραρντ στην επίσημη ιστοσελίδα του συλλόγου του και πρόσθεσε:

"Περιμένω να γίνουν πολλές αλλαγές στην Εθνική ομάδα και είναι στο χέρι του προπονητή αν θα με επιλέξει ή όχι. Αλλά εγώ δεν θα σταματήσω να θέτω τον εαυτό μου στη διάθεση της χώρας μου".

Δεν υπάρχουν σχόλια: