Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου 2009

Δεν ανησυχεί ο Μπέκαμ ενόψει Παγκοσμίου Κυπέλλου



Ο Ντέιβιντ Μπέκαμ δεν δείχνει να ανησυχεί ότι θα μείνει εκτός αποστολής της Αγγλίας για το Παγκόσμιο Κύπελλο το επόμενο καλοκαίρι.

Ο 34χρονος ποδοσφαιριστής, ο οποίος θα επιστρέψει στην Ιταλία και την Μίλαν τον Ιανουάριο, τόνισε: "Δεν φοβάμαι ότι θα μείνω εκτός για το Παγκόσμιο Κύπελλο.

Αν δεν είμαι στην αποστολή, αυτό δεν θα με σταματήσει να υποστηρίζω την ομάδα. Τίποτα δεν είναι εγγυημένο, το έχω ανακαλύψει αυτό στην καριέρα μου. Αν είμαι τελικά μέλος της ομάδας θα είναι φανταστικά".

Συνεχίζοντας εξάλλου πρόσθεσε:"Αν δεν είμαι μέλος της αποστολής, φυσικά και θα ενοχλήσει αλλά είναι κάτι που θα το σεβαστώ. Θα είναι γιατί ο προπονητής θα αισθανθεί ότι δεν ταιριάζω στο σύστημα του και ότι έχει τους καλύτερους παίκτης στην αποστολή.

Με ενόχλησε που έμεινα εκτός από τον Στιβ ΜακΚλάρεν αφού παραιτήθηκα από αρχηγός αλλά το ότι θα είμαι στην αποστολή το επόμενο καλοκαίρι δεν είναι εγγυημένο. Πηγαίνοντας στην Μίλαν, δεν υπάρχει καμία εγγύηση. Μου δίνει την ευκαιρία να είμαι στην αποστολή αλλά δεν το διασφαλίζει".

Δεν υπάρχουν σχόλια: