Σάββατο 3 Μαΐου 2008

Ο Φέρντιναντ μιλάει για περιβραχιόνιο και Καπέλο

Το ποιος θα είναι ο μόνιμος αρχηγός της εθνικής ομάδας της ποδοσφαιρικής Αγγλίας έχει γίνει αντικείμενο εκτενέστατης συζήτησης στο Νησί και ο Ρίο Φέρντιναντ ξεκαθάρισε πως σαφώς και θα τον ενδιέφερε να οδηγεί τους συμπαίκτες του στο γήπεδο, χωρίς όμως αυτό να του γίνει αυτοσκοπός. Εξάλλου μίλησε και για τον Ιταλό ομοσπονδιακό τεχνικό, Φάμπιο Καπέλο. Αναλυτικά:
"Είναι τιμή και προνόμιο να είμαι ο αρχηγός αυτής της εβδομάδας. Βέβαια, αν δεν γίνω αρχηγός δεν θα τα βάψω μαύρα. Δεν πρόκειται να επηρεάσει την απόδοσή μου ή τη σχέση μου με τους άλλους παίκτες. Θα παίζω και πάλι με 100% αφοσίωση. Είναι σίγουρο όμως ότι θα ήθελα το περιβραχιόνιο. Ποιος δεν θα το ήθελε;".

"Εμαθα ότι θα ήμουν ο αρχηγός στο ματς με τη Γαλλία στο μεσημεριανό γεύμα μας τη μέρα του αγώνα. Τρώγαμε όταν ο Καπέλο σηκώθηκε. Κάναμε απόλυτη ησυχία και εκείνος πολύ απλά είπε ότι αρχηγός του αγώνα είναι ο Φέρντιναντ. Ένιωσε κάπως περίεργα αλλά η ιστορία τελείωσε εκεί".

"Προς το παρόν ξέρουμε ελάχιστα πράγματα για τον Καπέλο. Δεν έχει καμία σχέση με την πρόσληψη του ΜακΛάρεν. Όλοι γνωρίζαμε ποιος είναι και τι μπορούσε να κάνει. Ακόμη είναι νωρίς και δεν μπορώ να έχω γνώμη για τον νέο τεχνικό μας. Η αίσθηση όμως που υπάρχει στα αποδυτήρια είναι ότι μιλάμε για έναν κόουτς που τα έχει πάρει όλα στην καριέρα του, οπότε το καλύτερο θα ήταν να γίνουμε... σφουγγάρια και να ρουφήξουμε όλα τα πράγματα που θέλει να μας μάθει".

Δεν υπάρχουν σχόλια: